środa, 20 kwietnia 2016

Dziękuję trzecim klasom!

Hej!
Jak większość z was wie jestem w gimnazjum, w pierwszej klasie, więc dzięki trzecim klasom do dzisiaj miałam wolne. Niestety wszystko co dobre kiedyś się kończy i jutro idę do szkoły. Ale nie o tym będę pisać. Napiszę co takiego ciekawego lub też mniej ciekawego robiłam przez te dni wolne.

W poniedziałek poszłyśmy do lasu (w sumie we wtorek robiłyśmy to samo co w poniedziałek), porobiłyśmy sobie taką małą sesje zdjęciową której efekty widać w tym poście. Posiedziałyśmy w lesie po czym poszłyśmy do mojej przyjaciółki i tam spędziłyśmy kolejne półtora godziny.

We wtorek także byłyśmy w lesie, ale po wszystkim poszłyśmy do innych koleżanek i tam też ponudziłyśmy się razem.

Cóż... Heh... Dzisiaj... W sumie na razie nie spędziłam żadnych ciekawych chwil. Wstałam, zjadałam, poszłam po siostrę do szkoły. Aczkolwiek za jakąś godzinkę idę do przedszkola na wolontariat. Ostatnio mnie tam nie było, bo mój świetny organizm lubi chorować... A no tak... jeszcze pies... Też zachorował, ma grypę dzisiaj rodzice jadą z nim znów do weterynarza.









A no i jeszcze mój nowy dorobek :) Udało mi się w końcu doprowadzić do kupna glanów HD:
 


To na tyle zdjęć. Mam nadzieję, że się podobają :)
Do zobaczenia,
Izia

3 komentarze:

  1. Fajnie, że spędziłaś wolne ze znajomymi i na świeżym powietrzu :)

    Buziaki :*
    Viva la Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że aktywnie spędziłaś te dni :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też miałam wolne w te dni ;) Odpoczelam trochę od tego szkolnego zgiełku i hałasu. Ale cóż, trzeba było potem wrócić a to nie było już takie łatwe :(
    Ładne zdjęcia, zapraszam do obserwacji mojego bloga:
    www.to-i-owo-nietypowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń