niedziela, 12 kwietnia 2015

Hej, hej, hej :)

Hej!
Co tam u was? Jak spędziliście weekend? Ja osobiście w sobotę od 13 byłam na rolkach i z dwiema koleżankami zrobiłyśmy sobie piknik :). I mam dla was niespodziankę, a mianowicie filmik, ale musicie mi napisać czy chcecie, bo nie zbyt wiem czy go wstawiać. A dzisiaj też byłam na rolkach, ale dość mocno wiało więc na razie siedzę w domu i robię kwiatki z bibuły.

A teraz to o czym ostatnio pisałam, niestety nie dałam rady zabrać się do tego szybciej. Jakoś w marcu byłam na rajdzie pieszym. Było świetnie! Szukałyśmy punktów w lesie. Kilka fotek:



Była wtedy bardzo ładna pogoda :). 

Ostatnio też byłam na sprawdzianie wstępnym do gimnazjum. Z języka angielskiego słabo mi poszło, ale za to z matematyki poszło mi świetnie :). Chyba [czytaj: na pewno] wolałabym się dostać do klasy matematycznej. Ale nie wiem czy mi się uda :(. 

A co do filmiku to chcecie? A może chcecie jakieś moje zdjęcie.
Ps. Wiem że moje zdjęcie już było, ale może chcecie jakieś bardziej widoczne.
Papatki.
Izia

2 komentarze:

  1. Hej, nominowałam Cię do Liebster Blog Award, jeśli masz ochotę odpowiedzieć na pytania to znajdziesz je na moim blogu:http://zzyciawzietexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia ;D mam nadzieje że niedługo wstawisz filmik

    buuuziaczki ;-* ;-* ;-**
    Zomiju

    OdpowiedzUsuń