sobota, 4 kwietnia 2015

Witam, Cześć i czołem.

Hej!
Co tam u was? U mnie dość spokojnie, dzisiaj byłam z rodziną na święconce,  jutro na śniadanie Wielkanocne idę do kuzyna :). Dzisiaj troszkę pracowałam nad nagłówkami i oto takie rezultaty:




Tak to wygląda :). Niestety nie udało mi się narysować jeszcze żadnego więcej obrazka... w sumie jeden narysowałam ale mi nie wyszedł. Mam pytanko:
-Czy chcielibyście abym wstawiała piosenkę dnia/tygodnia?
-A może jakieś wyzwanie albo pytanie- z chęcią odpowiem na pytanie i zrobię wyzwanie. Tylko proszę wykonalne wyzwanie. 

Niestety zostało tylko kilka dni wolnych od szkoły i niedługo muszę iść do szkoły więc posty znów będą rzadziej, ale może uda mi się pisać posty szybciej i będę tylko wstawiać...zobaczy się. No i to chyba na tyle :). KOMENTUJCIE!!!
Papatki

Izia

8 komentarzy:

  1. no niestety niedługo szkoła :((
    Może wspólna obserwacja? Odpowiedź napisz w komentarzu na moim blogu:)
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może zrobimy wymianę pytaniami? ;)
    I to dobry pomysł z tą ppiosenką tygodnia ;D
    Wesołych Świąt! ;)
    zzyciawzietexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie i z chęcią wymienię się z tobą pytaniami.

      Izia

      Usuń
  3. Fajny post :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Daj znać u mnie :)
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bawię się w obs za obs, ja wolę mieć za obserwatorów których interesuje mój blog, a nie osoby które tylko obserwują i nie wchodzą na te blogi, ale i tak dziękuję za komentarz

      Usuń
  4. Super nagłówek ! :) Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za docenienie mojej pracy oraz wzajemnie.

      Izia

      Usuń
  5. Dziękuję :). Zaraz wpadam na twojego bloga :).

    Izia

    OdpowiedzUsuń