środa, 12 lipca 2017

23.06.2017

Hej!
Dzisiejszy dzień jest całkowicie szalony! Przed wyjazdem z domu poszliśmy do pizzerii na obiad aby wszyscy mieli siłę siedzieć w aucie jakieś 20 godzin. O godzinie 18:00 wsiedliśmy do naszego dziewięcioosobowego busa  i wyruszyliśmy. Na podróż w tę stronę wybrałam książkę "Tu i teraz" (nawiasem mówiąc gorąco polecam). Książkę czytałam przez 2 godziny po czym porałam sobie na telefonie. Po tym jak skończyłam grać na telefonie porozmawiałam i powygłupiałam się z moją siostrą i koleżanką. Spać poszłam koło godziny 22:00. W czasie gdy ja słodko spałam (było tak strasznie niewygodnie...) nasi kierowcy nie próżnowali i przejechaliśmy przez Czechy i wjechaliśmy do Austrii.
_________________________________________________________________________________
12.07.2017
A teraz małe wtrącenie z dnia dzisiejszego :). Ogólnie to przepraszam, że nie pisałam posta na wczoraj, ale nie miałam możliwości, ponieważ odrobinkę źle się czułam.

Apropo tej wstawki to myślę, że takowe będą się pojawiać przy każdym lub przy większości postów z Chorwacji oraz Czarnogóry.
To tyle z tego dnia,
Do zobaczenia,
Izia

1 komentarz:

  1. Zazdroszczę takiej wycieczki :) może też gdzieś pojadę na urolp, ale jeszcze nie wiem :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń