piątek, 23 czerwca 2017

Zmiany, wakacje i zakończenie roku szkolnego

Hej!
Co tam u was? Wiem, że dawno mnie tu nie było, ale teraz wraca, z pomysłami i chęciami. W dniu dzisiejszym mamy koniec roku szkolnego, ale o tym za chwilkę...

Po pierwsze ścięłam włosy, tym razem całkiem krótko. Na zdjęciu powyżej możecie zobaczyć moją nową fryzurę. Mnie osobiście bardzo się ona podoba.



W czwartek również grałam w przedstawieniu w mojej szkole na pożegnanie dyrektora i trzecich klas gimnazjum. Wszystko poszło zgodnie z planem, było dużo śmiechu. Grałam moją polonistkę i myślę, że wyszło mi to nawet dobrze.

We wtorek postanowiłam pójść do vision expres, zobaczyć czy ja i soczewki się polubimy. Udało mi się i włożyć i zdjąć soczewki kontaktowe, więc na wakacje będę mogła nosić okulary przeciwsłoneczne.

Jako, że wakacje już za pasem, stworzyłam sobie wakacyjną listę i parę innych rzeczy, aby zapamiętać te wakacje na zawsze. Jak widać wyżej na fioletowej kartce mam listę, w kopercie po lewej są karteczki na których będę pisała co danego dnia stało się ciekawego, fajnego czy godnego zapamiętania, a później będą one lądować w kopercie po prawej. Biała karteczka to taki trochę Habbit Tracker, mam w nim napisane cele dzienne które chce wykonać i będę codziennie zaznaczać czy mi się udało.

W dniu dzisiejszym rozpoczynam wakacje z pełną parą, ponieważ wyjeżdżam dzisiaj do Chorwacji. Jestem już spakowana i wszystko gotowe. O godzinie 18 wsiadamy w busika i ruszamy. Jako, że nie będę tam miała internetu nie będę miała możliwości pisać dla was postów, to w czasie każdego dnia będę pisać sobie co robiliśmy i pisać w czasie teraźniejszym z danego dnia posty które wstawię po moim powrocie (tj. 10 lipca). Będziecie mieć od tego dnia relacje z Chorwacji i Czarnogóry w czasie teraźniejszym dla każdego z dni wyjazdu (mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi.).

To byłoby na tyle, bo muszę się jeszcze troszeczkę ogarnąć przed wyjazdem <3
Do usłyszenia,
Izia

1 komentarz:

  1. Łał! Ale zmiana. Mam nadzieję, że przez wakacje znajdziesz czas na bloga i nie będziesz narzekać na brak wolnej chwili ;) Pamiętaj, żeby dokładnie opisać wyjazd
    czekam :->

    OdpowiedzUsuń