piątek, 19 maja 2017

sobota 13.05.2017

Hej!
Co tam u was? Dzisiaj chciałabym wam opowiedzieć o Pierwszej komunii mojej młodszej siostry. Komunię miała w sobotę, ale posta piszę dopiero teraz, ponieważ mój telefon i komputer nie do końca ze sobą współpracowały...

Więc komunia w kościele zaczynała się na 9:30, więc dość wcześnie. Od razu po kościele wszyscy goście przyszli do nas do domu gdzie rodzice zrobili kawę i później poszliśmy robić zdjęcia. Zrobiliśmy zdjęcia przy fontannach, a później przy kościele.




Na obiad komunijny poszliśmy do pizzeri w której mieliśmy wynajętą salę. Na obiad były różne specjały z naszej ulubionej pizzeri. Po obiedzie przyszły ciasta <3 Kidy wszyscy zjedli ja razem z kuzynem poszłam pobawić się na placu zabaw (kuzyn ma 4 lata). Byliśmy na każdym placu zabaw w okolicy. Kiedy poszliśmy na ostatni plac przyszli rodzice mojego kuzyna i poszliśmy z nimi do ogrodniczego po truskawki na ich balkon. W ogrodniczym była papugarnia przy której spędziliśmy cały czas na zakupach.





Później przyszliśmy do domu i po jakimś czasie goście pojechali. Po tym gdy goście już wyszli tata poszedł się zdrzemnąć na jakąś godzinkę. Potem spakowaliśmy się i poszliśmy do aquaparku w Redzie. Zabawa była super, mi najbardziej podobały się sztuczne fale, zjeżdżalnia z rekinami też bardzo mi się podoba. Po aquaparku w sumie nic ciekawego się nie działo.



Cały dzień był super <3 oby takich więcej. Mam nadzieję, że post i

moja stylizacja się wam podobały.
Do zobaczenia,
Izia




1 komentarz:

  1. Szkoda, że tak rzadko i nie regularnie piszesz, bo moglbyby to byc na prawde fajny blog :*

    OdpowiedzUsuń