piątek, 14 kwietnia 2017

Święta!!!

Hej!
Co tam u was? U mnie super. Właśnie skończyłam świąteczne porządki i jest na prawdę czysto. Teraz zapewne pogram w Simsy i porobię coś na komputerze.

Nasze przygotowania do świąt w tym roku zaczęły się jakieś 2 dni temu kiedy mama z moją siostrą zasadził rzeżuchę. Od wtedy właśnie wszyscy chodzą i co chwila sprzątają i wszystko przygotowują. Mama dzisiaj będzie robić babkę gotowaną, babeczki i sałatkę. Myślę, że trochę jej pomogę.

Ja w sumie w pokoju nie mam żadnych ozdób Wielkanocnych, ale i tak czuję, że to już nie długo. W końcu jutro kładziemy koszyczki, a w niedziele rano będziemy szukać koszyczków!

Za to na lany poniedziałek mam plan pobudki rodziców z samego rana. Myślę, że powinno się udać.

Do zobaczenia,
Izia

Ps. Przepraszam za niepoukładany post, ale jest pisany dość na szybko.

2 komentarze:

  1. Super że wróciłaś<3
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powrót zzaświatów! Miło widzieć Cię znowu w blogosferze. Mam nadzieję, że twój zapał do pisania nie skończy się na kilku postach. Wierzę, że wreszcie bedziesz coś dodawala regularnie i w miarę często.
    Powodzenia!:>

    OdpowiedzUsuń