czwartek, 10 listopada 2016

Dlaczego mnie nie ma?

Hej!
Co tam u was? U mnie w miarę ok, gdyby nie nauka i ćwiczenia. Zajmują właściwie 90% mojego czasu... RATUNKU...

NO... ale to nie wytłuczenie, wiem że zawodzę, ale ja talk bardzo się staram a i tak nie daję rady. Mam nadzieję, że tak jak w zeszłym roku w grudniu uda mi się pisać posty codziennie.

Ok więc... to jest mój 100 post! Tak się ciesze i w dodatku wbiliście już 5000 wejść, ja nie wiem jak ale tak bardzo wam dziękuję. BUZIAKI :3 Uwielbiam was po prostu.

I jest mi też przez to tak głupio bo nic nie piszę, a wy byście pewnie coś poczytali... No ale obiecuje poprawę :P

A co do dnia dzisiejszego to byłam w szkole i nie było najgorzej, bo mieliśmy na polskim apel i straciłam tę okropną lekcje. Jak wróciłam to zjadłam obiad i właśnie chwile temu byłam jeszcze na pizzy z rodzinką. W tym roku na szczęście jestem bardziej zorganizowana dzięki notatnikom i karteczką. Muszę się postarać, bo chcę iść na psychologie i o dobrego liceum więc jest strasznie dużo nauki i jeszcze do nadrobienia.

Do zobaczenia,
Izia

Ps. planuje specjal na te 100 postów więc oczekujcie, ale nie obiecuje że pojawi się szybko.

1 komentarz:

  1. Ja ostatnio przychodzę ze szkoły i od razu ląduję w łóżku :D do tego zaczęłam ćwiczyć bo uważam że powinnam troszeczkę schudnąć oczywiście bezpiecznie :D
    Rozumiem że nie masz czasu ja tak samo :/


    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń