niedziela, 7 sierpnia 2016

wyjazd, i co będę robiła w przyszłym tygodniu

Hej!
Co tam u was? U mnie bardzo dobrze. Przepraszam, że ostatnimi czasy nie było postów, ale na początku nie miałam weny, a potem tematu...
Ale przejdźmy do mojego wyjazdu, otóż w czwartek pojechałam z ciocią do nich na działkę gdzie dopiero powstaje ich dom. Domek jest już wykańczany i jest na prawdę przecudowny <3  byłam tak do soboty. Raz pływaliśmy w jeziorze, ponieważ później nie było pogody. W piątek byliśmy na basenie i było bardzo, bardzo fajnie. Po pływaniu zagraliśmy jeszcze w piłkarzyki.
Co do planów to jutro spotykam się z moimi dwoma przyjaciółkami i niestety muszę iść do dentysty
-_- . We wtorek idziemy do aquaparku w Redzie, jest to nowy aquapark i mam co do niego ogromne oczekiwania, oczywiście możecie spodziewać się relacji. W czwartek znów jedziemy pod namioty, będziemy pod nimi do poniedziałku. Jedziemy w bardzo malownicze miejsce i na 100% będzie duża sesja zdjęciowa :).
To na tyle. Przepraszam, że nie ma zdjęć ale nie byłam ostatnio na żadnej sesji.
Do zobaczenia,
Izia

4 komentarze:

  1. Ale aktywne i ciekawe wakacje! Aż zazdroszczę.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  2. JAkie aktywne wakacje :) mi się odsłownie nic nie chce hah :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że masz ciekawe i aktywne wakacje ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę wyjazdu pod namiot :)
    widać że masz aktywne wakacje :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń