piątek, 26 sierpnia 2016

Back to school-przybory szkolne, czyli cz. 1

Hej!
Co tam was? Chciałabym  zaprosić was do przeczytania tego posta o tematyce szkolnej. Jest to post z przyborami szkolnymi czyli część pierwsza tego rocznych przygotowań do szkoły :D !!!

Ok zaczniemy może od zeszytów, w tym roku postawiłam na kolory i myślę, że troszeczkę poszalałam:
Pierwsze sześć zeszytów, które widzicie u góry są z biedronki, no może oprócz tego z aparatem ponieważ ten jest z Auchan.

Kolejne sześć zeszytów jest może odrobinkę mniej kolorowa, ale i tak nie są jakoś bardzo nudne. Zeszyt po środku jest cały jasno niebieski, ponieważ mam zamiar zrobić z nim małe DIY.

Ostatnim zeszytem jest zeszyt A4 w miękkiej oprawie, najprawdopodobniej do matematyki.

Kolejnymi rzeczami będą wszystkie dodatkowe pierdółki które niby są mało potrzebne, ale jednak warto je posiadać :) :

Zwykłe papierowe teczki, co prawda nie tylko dla mnie, ale nie jestem jeszcze pewna, która mi się dostanie.

Plastikowa teczka na wszystkie "ukochane" klasówki.








Karteczki samoprzylepne, ponieważ w tym roku bierzemy się za siebie ;)

Gumki do mazania w których się zakochałam <3

Długopisy i korektor. Na ogół piszę niebieskimi długopisami, ale na egzaminach i konkursach potrzebne są czarne.

Ołówki, są myślę prawie najbardziej potrzebne w szkole. Również zamierzam użyć mojego przydziału na DIY.

Nalepki na zeszyty. Raczej nie dla mnie, ale może się przydadzą.

Kredki, zakreślacze i cienkopisy. Ponieważ z kolorowych notatek się łatwiej uczyć.






Zestaw do matematyki. W sumie nie wiem co mam więcej o nim napisać.

















Pierdółki w stylu kleje, nożyczki, kubek na farby i wszywki.

I ostatnie to plastelina, może się nie przyda, ale kto to wie?
_________________________________________________________________________________
I to by było na tyle jeśli chodzi o przybory szkolne. Kiedy dostanę będę miała jeszcze fundusze, będę chciała kupić sobie kalendarz i jeszcze kilka zeszytów.
Możecie oczekiwać w najbliższym czasie drugiej części Back to school. Co w nim będzie to taka malusia niespodzianka.
Do usłyszenia,
Izia

2 komentarze: