sobota, 6 lutego 2016

Ostatnie Dni.

Hej!!!
Co tam u was? Ja aktualnie jestem w dobrym humorze. Od Środy do piątku do szkoły i z powrotem jeździłam na fish-ce. Bardzo mi się to spodobało!

Wczoraj od godziny 16 do 19 byłam na akcji charytatywnej "Dziewczynka z zapałkami" w Auchan Rumia. Dzisiaj idę tam jeszcze na sześć godzin od 13 do 19. Atmosfera na tej akcji jest na prawdę bardzo przyjemna. Akcje te trwają jeszcze do końca weekendu.

Niestety w Redzie nie ma już śniegu i zamknęli lodowisko. Nie mam co teraz robić wieczorami, ale za to mogę jeździć na mojej ukochanej deskorolce. W tym roku bardzo krótko było otwarte lodowisko w moim mieście.

Ostatnio też dostałam kilka próśb abym robiła dłuższe posty, ale w moim życiu ie dzieje się nic takiego co mogłabym opisywać... Nic ciekawego, chyba że ktoś uważa uczenie się za ciekawe.
Lecz jeśli chcecie zobaczyć trochę więc mnie zapraszam na mojego Snapa:  Izia0904

To na tyle więc
Do zobaczenia,
Izia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz